Image of Discipline page:

Text of Discipline page
-
Accountmanager
€2.900 - €3.750
posted 2 dagen geleden
Stel je eens voor dat je bezig bent met je passie: automaterialen. Bij jou staan de klanten altijd op de eerste plaats, en je schakelt graag naar de tweede versnelling om aan hun behoeften te voldoen. Met enthousiasme geef je je klanten precies de aandacht die ze nodig hebben. Als accountmanager bij LKQ in Schiedam (werkgebied Zoetermeer tot Den Haag), creëer je voortdurend win-winsituaties. Je hebt de vrijheid en verantwoordelijkheid in deze zelfstandige functie. Collegialiteit staat hoog in het vaandel bij ons, en dat maakt dit jouw ideale baan. Natuurlijk mag je ook iets terug verwachten. Denk aan een aantrekkelijk salaris, mogelijkheid op een vast contract en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling. Een laptop, mobiele telefoon en een leaseauto behoren ook tot de voorzieningen. Maar dat is nog niet alles, we gaan snel verder... Jouw nieuwe functie Als Accountmanger bij LKQ Schiedam laat jij de motor continu stationair lopen. Jij bent onze collega die zorgdraagt voor de groei van jouw klantenkring in het werkgebied Zoetermeer tot Den Haag. Waar jouw prioriteit ligt? Dat is het luisteren naar de klantenbehoefte en het besteden van de juiste aandacht aan jouw klanten. Door de inzet van garageformules, programma’s en opleiding weet jij klanten te werven. Hier houd jij je tijdens een gemiddelde werkweek mee bezig: • Je vindt en bindt nieuwe klanten voor de verkoop van onder andere automaterialen, banden, olie, vloeistof. Alles met als doel om de omzet en het rendement van jouw regio te verhogen • Je maakt afspraken over afnamevolumes en prijs- en leveringscondities binnen de gestelde richtlijnen • Je rapporteert de voortgang in ons crm-systeem. Hierdoor zijn we altijd op de hoogte van de klantsituatie • Je woont productpresentaties bij om inhoudelijk op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de markt • Je bezoekt evenementen en hierbij fungeer jij als gastheer voor jouw klanten zoals bij diverse vakbeurzen, voetbalwedstrijden, onze eigen snackwagen en lokale evenementen. Meer over LKQ Benelux-France LKQ Benelux-France is onderdeel van LKQ Corporation. Vanuit 120 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk leveren we zo’n 250.000 verschillende auto-onderdelen aan onze opdrachtgevers. Wij beleveren onze opdrachtgevers secuur en razendsnel. Bovendien lopen we graag voorop in de markt en werken we actief en innovatief aan de toekomst van onze organisatie! Wij staan nooit stil en zijn constant op zoek naar nieuwe kansen in de markt. Daarnaast zitten wij in een sector die de komende jaren een transformatie ondergaat. Dat betekent… Een veranderende organisatie waar nog zeker niet alles volledig is uitgekristalliseerd. Hierdoor zijn er binnen onze organisatie een tal van doorgroeimogelijkheden! Samen met onze klant weten we wat er leeft op het gebied van automaterialen, ook als het gaat om banden, olie en vloeistoffen, gereedschap en equipment. Jouw team Het team bestaat uit een commercieel manager, 7 accountmanagers en 10 verkoopbinnendienst medewerkers. Je rapporteert direct aan de commercieel manager. Binnen een team van enthousiaste en gedreven collega’s ga jij je werkzaamheden verrichten. Als salesteam staan we altijd voor elkaar klaar. Samen lachen, samen successen vieren. Een leuk teamuitje, dat plannen we graag. Trek je agenda maar alvast! Jouw kracht Als accountmanager bij LKQ in Schiedam beschik jij over eigenschappen als enthousiasme, gedrevenheid, inlevingsvermogen en creativiteit. Je voelt jouw klanten goed aan. Met jouw ondernemersgeest en heldere commerciële blik signaleer je nieuwe kansen en communiceer je dit binnen de organisatie. Vanzelfsprekend ook zeker als het gaat om toekomstige ontwikkelingen in de automotive branche. En verder vragen wij van jou: • Minimaal een mbo-opleiding afgerond • 3 – 5 jaar ervaring in een sales buitendienstfunctie • Kennis en interesse in de automotive branche • Ervaring met het creëren van new business • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden Jouw uitdaging Als accountmanager bij LKQ in Schiedam kun je rekenen op een uitdagende, zelfstandige, verantwoordelijke maar zeker ook enerverende baan. Je hebt een grote verscheidenheid aan klanten. Logisch natuurlijk… Bij een zelfstandige baan hoort flexibiliteit. En daarom krijg jij de mogelijkheid om je eigen uren in te delen. Daarbij is nog meer te noemen: • Een uitstekend salaris tussen de €2.900 en €3.750 bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring • Zicht op een dienstverband met een vaste aanstelling • Een leaseauto, mobiele telefoon en laptop • Een mooie bonusregeling • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen (met bijkoopregeling) en korting op verzekeringen • Voldoende doorgroeimogelijkheden en de kans om je verder te ontwikkelen door opleidingen en trainingen • Personeelskorting en mogelijkheid tot deelname aan de regeling voor bedrijfsfitness Meer informatie & solliciteren Enthousiast geworden over deze baan? Stuur ons dan jouw cv en motivatie via de button ‘Solliciteer'. Eerst meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Marco Vink, Commercieel manager via telefoonnummer 06 43823329.
-
Teamleider Administratie
€3.600 - €3.900
posted ongeveer 2 maanden geleden
Kom werken als teamleider administratie bij LKQ in Rotterdam. Een uitdagende enerverende baan boordevol afwisseling. Als Teamleider administratie ben je eindverantwoordelijke voor het dagelijkse proces van de facturaties van de grossiers. Je bekleedt zowel een operationele als coördinerende rol. Jij put plezier in het motiveren van jouw team. Als een tweede natuur begeleidt jij de teamleden bij hun werkzaamheden en zorg jij voor hun persoonlijke ontwikkeling. Bij LKQ in Rotterdam mag je hiervoor een uitstekend salaris verwachten tussen € 3.600 en € 3.900 bruto per maand. En… je kunt rekenen op goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, een goede pensioenregeling en een thuiswerkvergoeding. En daar bovenop héél belangrijk een uitstekende collegiale werksfeer waar iedereen voor elkaar klaar staat. Interessant toch? Wat jij als teamleider administratie gaat doen? Als Teamleider administratie bij LKQ in Rotterdam fungeer jij als spil tussen de interne organisatie en de klant. Voor klanten ben jij het eerste aanspreekpunt. Vanzelfsprekend ben je daarnaast zelf ook verantwoordelijk voor de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden. Zoals een goed teamleider administratie betaamt, zorg je ervoor dat jouw team het beste uit zichzelf haalt. Zo motiveer je jouw teamleden en begeleidt je medewerkers in hun persoonlijke ontwikkeling. Je bent de vraagbaak en jij vindt het vanzelfsprekend dat jij ook wanneer nodig actief je steentje bijdraagt. En wat nog meer? • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering en aansturing van jouw team, coacht en motiveert jouw team • Je initieert en implementeert nieuwe werkwijzen, nieuwe processen en verbeteringen en optimaliseert bijvoorbeeld het verwerken van artikelgegevens en het bijhouden van kortingen. Jij bent verantwoordelijk voor de inrichting van het systeem • Je maakt afdelings- en sales rapportages in Excel • Je ondersteunt bij de dagelijkse facturatie verwerking • Je controleert werkzaamheden en stuurt aan op kpi’s En daarnaast ben je sparringpartner voor de Manager Verkoopbinnendienst aangaande het optimaliseren van de dienstverlening en inrichting van de afdeling. Hiervoor initieer en begeleid jij nieuwe verbeterprojecten en zorg je dat de kwaliteit van dienstverlening continue naar een hoger niveau wordt getild. Meer over LKQ LKQ Benelux-France is onderdeel van LKQ Corporation. Vanuit 120 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk leveren we zo’n 250.000 verschillende auto-onderdelen aan onze opdrachtgevers. Wij beleveren onze opdrachtgevers secuur en razendsnel. Bovendien lopen we graag voorop in de markt en werken we actief en innovatief aan de toekomst van onze organisatie! Wij staan nooit stil en zijn continu op zoek naar nieuwe kansen in de markt. Daarnaast zitten wij in een sector die de komende jaren een transformatie ondergaat en zijn wij een veranderende organisatie waar nog zeker niet alles volledig is uitgekristalliseerd. Hierdoor zijn er binnen onze organisatie een tal van mogelijkheden om door te groeien! Jouw team Als Teamleider administratie kom je te werken binnen een hecht team bestaande uit 5 leuke en enthousiaste collega’s die niet alleen bereid zijn om elkaar te helpen, maar ook altijd bereid zijn om van elkaar te leren en elkaar bij te staan. De afdeling is onder andere verantwoordelijk voor de verwerking van facturaties. Het is een vanzelfsprekendheid dat je als team altijd voor elkaar klaar staat. De mentaliteit binnen het team is dat je als team gezamenlijk verantwoordelijk bent voor de klanten. De afdeling HF-Services is onderdeel van de Verkoopbinnendienst van LKQ in Rotterdam, bestaande uit meer dan 40 collega’s. Het “samengevoel” wordt versterkt door ook samen na werktijd te ontspannen. Zo vinden wij het leuk om samen spontaan een borrel, barbecue of teamuitje te organiseren. Kom je mee? Jouw kracht Om deze fulltime functie van Teamleider administratie bij LKQ in Rotterdam goed uit te kunnen voeren vragen wij jou om over een aantal competenties te beschikken. Jij beschikt over eigenschappen zoals een proactieve houding, je bent optimistisch ingesteld, een échte inspirator voor jouw team. Een échte kartrekker. Dat ben jij! Je communiceert op ieder niveau en bent een stevige gesprekspartner die jouw standpunten goed over weet te brengen. Met een frisse blik neem je het team mee met vernieuwende ideeën en de vertaling daarvan naar de dagelijkse operatie. Met een duidelijke visie help jij aan de optimalisatie van onze dienstverlening. • Minimaal hbo werk- en -denkniveau • Aantoonbare ervaring in een vergelijkbare financieel administratieve rol • Ervaring met het aansturen van een team • Aantoonbare ervaring in het samenwerken met diverse stakeholders in de organisatie • Communicatief, servicegericht en empathisch ingesteld Jouw keuze Als Teamleider administratie bij LKQ in Rotterdam word je onderdeel van een internationale organisatie. Je hebt een zelfstandige functie met veel vrijheid en kans om je eigen team te begeleiden. In deze rol krijg je veel ruimte voor ondernemerschap. Eigen initiatief en pro-activiteit worden alleen maar gewaardeerd. Door de grote van de organisatie zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden en krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen door middel van opleidingen en trainingen. Maar er is meer… • Een uitstekend bruto maandsalaris tussen € 3.600 en €3.900 op basis van een fulltime werkweek afhankelijk van jouw kennis en expertise • 25 vakantiedagen op fulltime basis en de mogelijkheid om voordelig extra verlof-uren te kopen • Zicht op een dienstverband met een vaste aanstelling • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling met een lage premie, personeelskorting en korting op diverse verzekeringen, een thuiswerkvergoeding van €4.- per dag en de mogelijkheid om in overleg gedeeltelijk thuis te werken • Een persoonlijk keuzemenu, hiermee heb je de mogelijkheid om een deel van jouw arbeidsvoorwaarden af te stemmen op persoonlijke omstandigheden en wensen Pak het moment Enthousiast over de functie van Teamleider administratie bij LKQ in Rotterdam? Stuur ons dan jouw cv en motivatie via de button ‘Solliciteren”.
-
Accountmanager
posted ongeveer 2 maanden geleden
Beeld je eens in, bezig zijn met jouw passie, automaterialen. Jouw klanten staan op nummer 1 en voor hen schakel je graag bij naar de 2e versnelling. Jij geeft met passie jouw klanten precies dát stukje aandacht waar de behoefte ligt. Als accountmanager vestiging Oss bij LKQ creëer jij continu win-winsituaties. Je werkt in vrijheid in deze zelfstandige verantwoordelijke baan. Werken bij een internationale organisatie met een grote naamsbekendheid hoe tof is dat? Collegialiteit staat bij ons hoog in het vaandel. En dát maakt nou voor jou jouw beste baan. Hier mag je zeker ook iets tegenover verwachten. Denk hierbij aan een mooi salaris, uitzicht op een vast contract, uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen. Laptop, gsm en een representatieve auto? Maar hier is nog niet alles over gezegd… We schakelen snel door… Jouw nieuwe functie Als accountmanger bij LKQ Oss laat jij de motor continu stationair lopen. Jij bent onze collega die zorgdraagt voor de groei van jouw klantenkring. Waar jouw prio ligt? Dat is het luisteren naar de klantenbehoefte en het besteden van de juiste aandacht aan jouw klanten. Door de inzet van garageformules, programma’s en opleiding weet jij klanten te werven. Hier houd jij je tijdens een gemiddelde werkweek mee bezig: • Je vindt en bindt nieuwe klanten voor de verkoop van onder andere automaterialen, ban-den, olie, vloeistof. Alles met als doel om de omzet en het rendement van jouw regio te verhogen • Je maakt afspraken over afnamevolumes en prijs- en leveringscondities binnen de gestelde richtlijnen • Je rapporteert de voortgang in ons crm-systeem. Hierdoor zijn we altijd op de hoogte van de klantsituatie • Je woont productpresentaties bij om inhoudelijk op de hoogte blijven van de ontwikkelin-gen in de markt • Je bezoekt evenementen en hierbij fungeer jij als gastheer voor jouw klanten zoals • Diverse vakbeurzen, fabrieken van leveranciers in binnen- en buitenland, evenementen, zoals Formule 1, TT races en karten • Voetbalwedstrijden in de business seats en skyboxen van LKQ • Jaarlijkse verrassing bij de monteurs van klanten in 1 van onze snackwagens • Lokaal organiseer jij samen met de vestigingsmanager een openhuis of en gezellige BBQ Meer over LKQ LKQ Benelux-France is onderdeel van LKQ Corporation. Vanuit 120 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk leveren we zo’n 250.000 verschillende auto-onderdelen aan onze opdrachtgevers. Wij beleveren onze opdrachtgevers secuur en razendsnel. Bovendien lopen we graag voorop in de markt en werken we actief en innovatief aan de toekomst van onze organisatie! Wij staan nooit stil en zijn constant op zoek naar nieuwe kansen in de markt. Daarnaast zitten wij in een sector die de komende jaren een transformatie ondergaat. Dat betekent… Een veranderende organisatie waar nog zeker niet alles volledig is uitgekristalliseerd. Hierdoor zijn er binnen onze organisatie een tal van doorgroeimogelijkheden! Samen met onze klant weten we wat er leeft op het gebied van automaterialen, ook als het gaat om banden, olie en vloeistoffen, gereedschap en equipment. Jouw team Het team bestaat uit een commercieel manager en 5 accountmanagers. Je rapporteert direct aan de commercieel manager. Binnen een team van enthousiaste en gedreven collega’s ga jij je werkzaamheden verrichten. Als salesteam staan we altijd voor elkaar klaar. Samen lachen, samen successen vieren. Een leuk teamuitje, dat plannen we graag. Trek je agenda maar alvast! Jouw kracht Als accountmanager bij LKQ in Oss beschik jij over eigenschappen als enthousi-asme, gedrevenheid, inlevingsvermogen en creativiteit. Je voelt jouw klanten goed aan. Met jouw ondernemersgeest en heldere commerciële blik signaleer je nieuwe kansen en communiceer je dit binnen de organisatie. Vanzelfsprekend ook zeker als het gaat om toekomstige ontwikkelingen in de automotive branche. En verder vragen wij van jou: • Minimaal hbo-werk- en -denkniveau • Ervaring in een sales buitendienstfunctie • Kennis van de automotive branche • Ervaring met het creëren van new business • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden Jouw uitdaging Als accountmanager bij LKQ in Oss kun je rekenen op een uitdagende, zelfstandige, verantwoordelijke maar zeker ook enerverende baan. Je hebt een grote verscheidenheid aan klanten. Logisch natuurlijk… Bij een zelfstandige baan hoort flexibiliteit. En daarom krijg jij de mogelijkheid om je eigen uren in te delen. Daarbij is nog meer te noemen: • Een uitstekend salaris passend bij de functie met een goede bonusregeling • Zicht op een dienstverband met een vaste aanstelling • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen (met bijkoopregeling), korting op verzekeringen, auto, mobiel, laptop, een thuiswerkvergoeding van €4,00 per dag • Voldoende doorgroeimogelijkheden en de kans om je verder te ontwikkelen door opleidingen en trainingen • Personeelskorting en mogelijkheid tot deelname aan bedrijfsfitness Pak jouw moment Enthousiast over de functie van accountmanager bij LKQ in Oss? Stuur ons dan jouw cv en motivatie via de button ‘Solliciteer nu'.
-
Accountmanager
posted ongeveer 2 maanden geleden
Jij als gepassioneerde autoliefhebber weet écht alles over automaterialen. Hier raak jij geen moment over uitgepraat. Goed nieuws! Want wanneer je dan ook nog eens als Accountmanager kunt werken bij LKQ in Goes, dan ben je gelukkig. Bij LKQ kun je jouw kennis van automaterialen zoals banden en olie inzetten om klanten te adviseren en te helpen. Jij zet de klant altijd op de eerste plaats en streeft naar win-win situaties. Bij LKQ werk je met een diverse groep klanten en krijg je de kans om waardevolle ervaring op te doen bij een internationale organisatie. Daarnaast bieden wij een mooi salaris, uitzicht op een vast contract en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen en een representatieve auto. Start de motoren maar…! Wat jij onderweg gaat doen Als Accountmanager bij LKQ in de regio Goes, ben jij de specialist op het gebied van automaterialen. Jij weet als geen ander naar de behoeften van jouw klanten te luisteren en hen precies dié aandacht te geven die ze verdienen. Jouw succesformule? Het slim inzetten van garageformules, programma's en opleidingen om zo jouw klantenkring verder te laten groeien. Met jouw kennis en ervaring op het gebied van banden, olie en andere automaterialen, verhoog jij de omzet en het rendement van jouw regio. Jouw winnaarsmentaliteit brengt jouw team verder en laat de concurrentie mijlenver achter zich. Jij bent er klaar voor om jouw punten te scoren en het verschil te maken bij LKQ in Goes: • Je maakt afspraken over afnamevolumes en prijs- en leveringscondities binnen de gestelde richtlijnen • Je rapporteert de voortgang in ons CRM-systeem, zodat we altijd op de hoogte zijn van de klantsituatie • Je woont productpresentaties bij om inhoudelijk op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de markt Op dagelijks niveau bedenk je waar jouw klanten zich bevinden. Jij weet wat ze leuk vinden en waar jij ze mee kunt helpen. Daarom bezoek je regelmatig evenementen en fungeert hierbij als de gastheer voor jouw klanten, zoals: • Diverse vakbeurzen, fabrieken van leveranciers in binnen- en buitenland, • evenementen, zoals Formule 1, TT-races en karten • Voetbalwedstrijden in de business seats en skyboxen van LKQ • Jaarlijkse verrassing bij de monteurs van klanten in 1 van onze snackwagens • Lokaal organiseer jij samen met de vestigingsmanager een openhuis of een goed geregelde barbecue Voor jouw betekent succesvol zijn wanneer jij jouw klantenkring weer hebt weten uit te bouwen en de omzet hebt weten te vergroten. Dit bereik jij natuurlijk alleen maar omdat je zeer goede producten verkoopt waar jij echt op kunt bouwen. Deals sluiten maakt dit uiteraard wel gemakkelijk. Meer over LKQ LKQ Benelux-France is onderdeel van LKQ Corporation. Vanuit 120 vestigingen in Nederland, België en Frankrijk leveren we zo’n 250.000 verschillende auto-onderdelen aan onze opdrachtgevers. Wij leveren aan onze opdrachtgevers secuur en razendsnel. Bovendien lopen we graag voorop in de markt en werken we actief en innovatief aan de toekomst van onze organisatie. Wij staan nooit stil en zijn constant op zoek naar nieuwe kansen in de markt. En jouw input horen we graag! Daarnaast zitten wij in een sector die de komende jaren een transformatie ondergaat. Dat betekent: een veranderende organisatie waar nog genoeg vormgegeven mag worden. Hierdoor zijn er binnen onze organisatie tal van doorgroeimogelijkheden! Samen met onze klant weten we wat er leeft op het gebied van automaterialen, ook als het gaat om banden, olie en vloeistoffen, gereedschap en equipment. Jouw collega’s Jouw team bestaat uit een commercieel manager en een team van accountmanagers. Je rapporteert aan de commercieel manager. Bij binnenkomst voel je direct het enthousiasme en de gedrevenheid van het salesteam. Een groep collega’s die nog ouderwets graag voor elkaar klaarstaat! Jouw competenties Als Accountmanager bij LKQ Goes beschik je over een ondernemersgeest. Met jouw gedrevenheid, enthousiasme en groot inlevingsvermogen voel jij de klanten extreem goed aan. De wereld bekijk je tegelijkertijd met een commerciële blik waarbij je onze belangen op scherp stelt en houdt. En daarnaast: • Minimaal hbo-werk- en -denkniveau • Ervaring in een sales buitendienstfunctie • Kennis van de automotive branche • Ervaring met het creëren van new business • Goede communicatieve vaardigheden Wij bieden jou: Als Accountmanager bij LKQ in Goes mag je rekenen op een uitdagende, enerverende baan met een diversiteit aan klanten. Bij een zelfstandige baan als deze behoort natuurlijk ook flexibiliteit. Daarom geven wij jou de mogelijkheid om je eigen uren in te delen. Maar er is meer: • Een uitstekend salaris passend bij de functie met een goede bonusregeling • Zicht op een dienstverband met een vaste aanstelling • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen (met bijkoopregeling), korting op verzekeringen, auto, mobiel, laptop, een thuiswerkvergoeding van €4,00 per dag • Voldoende doorgroeimogelijkheden en de kans om je verder te ontwikkelen door opleidingen en trainingen • Personeelskorting en mogelijkheid tot deelname aan bedrijfsfitness Jij bent enthousiast Enthousiast over de functie van Accountmanager bij LKQ in Goes? Stuur ons dan jouw cv en motivatie via de button ‘Solliciteer nu'. Vragen? Stel ze aan Rens Verhoeff, Commercieel Manager, via telefoonnummer 06 51589516.